• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Dunder

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 427
Blev medlem
23 Augusti 2021
Meddelanden
2 547
Mottagna reaktioner
2 157
Poäng
1 427
Nishhat är dyrare = mer investering och högre risk :)
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Dunder

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 427
Blev medlem
23 Augusti 2021
Meddelanden
2 547
Mottagna reaktioner
2 157
Poäng
1 427
Aha sorry missuppfatta ordet haha. Tänkte på nische som i parfym. Designer parfym som kicks typ medans nishe är äkta exklusiva fina parfymer haha…
 

Mockingjay

Viktig medlem
Poäng: 136
Blev medlem
3 Juni 2022
Meddelanden
69
Mottagna reaktioner
32
Poäng
136
Dom skriker inte så ofta, låter mest bara typ snäsiga.
Du kanske har en avväpnande personlighet

När jag började jobba så hade jag ett jobb på kundsupport och jag minns att alla krävande individer alltid hade den tendensen att ringa strax före stängning och alltid hålla igång länge!
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 564
Mottagna reaktioner
12 923
Poäng
9 787
Du kanske har en avväpnande personlighet

När jag började jobba så hade jag ett jobb på kundsupport och jag minns att alla krävande individer alltid hade den tendensen att ringa strax före stängning och alltid hålla igång länge!
Kanske, jag kan åtminstone förklara och få till att en försäljning av ens hus är en rätt ok idé ändå.

I det här fallet sa jag inte så mycket, satt och gjorde lite annat under tiden der maldes
 

Elsin

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 447
Blev medlem
9 Mars 2020
Meddelanden
1 315
Mottagna reaktioner
244
Poäng
447
Hej alla! Nu är de så att jag kommer flytta 1 september till en lägenhet där jag behöver stå för el abonnemang eller vad de nu kallas! :facejoy:
har aldrig varit i denna djungel och vet inte vad jag ska kolla efter, just nu jämnför jag en del på elskling.se . 600 i mån. Även en annan, jag har ju bet.anmärkning nu vilka är ok med det och vilka är tvär nej? Tacksam för hjälp!
 

Mockingjay

Viktig medlem
Poäng: 136
Blev medlem
3 Juni 2022
Meddelanden
69
Mottagna reaktioner
32
Poäng
136
Kanske, jag kan åtminstone förklara och få till att en försäljning av ens hus är en rätt ok idé ändå.

I det här fallet sa jag inte så mycket, satt och gjorde lite annat under tiden der maldes
Jag avundas dig inte, måste vara tungt att jobba med sånt, folk kan säkert bli både ledsna och arga.

Jag fick en delgivningsman hem förra sommaren som tackade mig för att jag var "så trevlig", tänkte då att han måste fått mycket skäll. Själv känner jag att jag ju inte kan vara arg på KF och dess personal. Min skuldsättning är ju mitt eget fel och inte deras.
 

Ister

V.I.P
Poäng: 447
Blev medlem
7 Februari 2021
Meddelanden
606
Mottagna reaktioner
295
Poäng
447
P
Jag avundas dig inte, måste vara tungt att jobba med sånt, folk kan säkert bli både ledsna och arga.

Jag fick en delgivningsman hem förra sommaren som tackade mig för att jag var "så trevlig", tänkte då att han måste fått mycket skäll. Själv känner jag att jag ju inte kan vara arg på KF och dess personal. Min skuldsättning är ju mitt eget fel och inte deras.
Håller helt med Dig, det är inte @Lasseman fel att det ringer ”dårar”, han får ju bara behandla dom, och lyssna snällt. Det @Lasseman ger till oss här på forumet i form av erfarenhet och feedback är ju ovärdeligt .
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 564
Mottagna reaktioner
12 923
Poäng
9 787
Jag avundas dig inte, måste vara tungt att jobba med sånt, folk kan säkert bli både ledsna och arga.

Jag fick en delgivningsman hem förra sommaren som tackade mig för att jag var "så trevlig", tänkte då att han måste fått mycket skäll. Själv känner jag att jag ju inte kan vara arg på KF och dess personal. Min skuldsättning är ju mitt eget fel och inte deras.
När man har utejobb går skalan från att polisens insatsstyrka går framför en och man vet att det är mängder av poliser i närheten om det går åt helvete, till att man packar in både gäldenär och det viktigaste i bilen och skjutsar till någon släkting, resecentrum eller till socialtjänstens kontor och har bra samtal om livet på vägen dit..
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp